סין,הונג קונג,מקאו וסינגפור
סדר יום של משפחה בסין(בפזילה לטאואיזם)
סדר יום של משפחה בסין(בפזילה לטאואיזם)
לפנינו מסע קר סביב אורח חייה של משפחה סינית והא מלמד אותנו את האופן שבו מעצבים רעיונות ואמונות טאואיסטים את חייהם ומעניקים להם משמעות.
האם גורד השחקים הוא מקדש מודרני?
האם גורד השחקים הוא מקדש מודרני?
לדוגמא בנין ה BANK OF CHINAבהונג קונג שנבנה רובו ממתכות ( יאנג) המזרימות אנרגיה שלילית לעבר בית המושל הבריטי במסגרת הדו קרב של הםאנג שואי שניהלו הסינים בבריטים.
הסטוריה של סינגפור
הסטוריה של סינגפור
סינגפור עבר תהפוכות רבות עד לעיצובה כיום.התחילה כנמל קטן עברה ידים רבות בתקופה הקלוניאליסטית ולבסוף זכתה לעצמאות שהובילה אותה לכלכלה מיוצבת מהמפותחות בעולם..
הונגקונג,סינגפור,מקאו דף מידע
בכתבה זו נציג מראה לכוון המדינות המתפתחות הונג קונג מקאו וסינגפור.נציג את הפלא הכלכלי הטמון במדינות הללו שהפכו לשם דבר העולם כולו.כתבה זו הוכנה בעקבות סיור שערכנו לארצות הקסומות הללו.
מלחמות האופיום
מלחמות האופיום
מלחמות האופיופ פרצו בשל העובדה שבריטניה באמצעות הקולוניות שלה גידלה יצרה ושיווקה את האופיום שהוא סם נרקוטי מסוכן בעיקר לסינים ובשלב מסוים באמצע המאה ה19 הגיעו בסין ל 20 מיליון מכורים לסם. בתופעה זו החליט הקיסר להילחם אך המחיר שהוא שילם היה יקר מאוד.
הצעה לטיול  עומק בסין הונג קונג ומקאו
הצעה לטיול עומק בסין הונג קונג ומקאו
נסייר בשאנגחאי ובמהלכו נבקר במוזיאון העירוני העמוס במגוון מוצגים רחב של התרבות הסינית על כל גווניה. לאחר מכן נלך דרך סמטאות ציוריות של הרובע לגני "יו-יאן" המרהיבים שמהווים דגם לאדריכלות הגנים הסינית הטיפוסית. נטייל בטיילת הבונד על בתיה הויקטוריאניים ונעבור ברחוב ננג'ינג (שמזכיר בתאורת הניאון שלו את לאס-וגאס)
מערות דאזו
מערות דאזו
אין ספק שפסגת האומנות הבודהיסטית נמצאת באתר המערות החצובות של דאזו. תקופות מסויימות בהיסטוריה הסינית, כאשר הבודהיזם הפך לדת נרדפת הגיעו המאמינים למקומות מבודדים ובנו פסלים במקומות מבודדים. כאלה הן מערות דאצו שבחבל צ'ונג צ'ינג. בתוך גומחות ומערות בסלע החול, הנחשבות לבין היפות מהמערות הבודהיסטיות שיש בסין, חצבו המאמינים פסלי בודהה צבעוניים. ארגון אונסקו נטל על עצמו לשמר את האתר כאחד ממקומות המורשת של התרבות הסינית
הדרקון
יצור מיתולוגי פרושו ביוונית- נחש. בתפיסת המזרח הדרקון שוחר את טובת הסדר העולמי ולא את רעתו (כתפיסת המערב)
1 2 3
הבא